Underholdning

DESTROYING my 1st YouTube Food Challenge (New Record??)

Get the best deals while shopping online ▸ joinhoney.com/mattstonie
Honey is FREE and finds coupons with the click of a button. Thanks Honey for sponsoring!
New Pizza Merch - www.mattstoniemerch.com/
Over 10 years here on NOnet!!!
Thought it's be cool to revisit my First Food Challenge Video and see how I compared to the old me!! 2010 vs 2020 vs 6lbs of Pizza.

ENJOY!!!

Follow me on Social!
FACEBOOK - mattmegatoadstonie
TWITTER - mattstonie
INSTAGRAM - matt_stonie
TWITCH - www.twitch.tv/mattstonie
MERCH - www.mattstoniemerch.com
Mailing Address
P.O. Box 46908
Las Vegas, NV 89102

Credits:
Royalty Free Music by audiomicro.com/royalty-free-music
Music from Video CoPilot's "Proscores" & "Design Studio FX"
Hot Coffee by Ghostrifter Official soundcloud.com/ghostrifter-of...
Creative Commons - Attribution-ShareAlike 3.0 Unported - CC BY-SA 3.0 creativecommons.org/licenses/b...
Music promoted by Audio Library nonet.info/glo/video/jmNlhomFfdissak
HOWEA by Amine Maxwell soundcloud.com/aminemaxwell Creative Commons - Attribution 3.0 Unported - CC BY 3.0 creativecommons.org/licenses/b... Music promoted by Audio Library nonet.info/glo/video/bIGol46gmriAzqk

Kommentarer 

  1. Matt Stonie

    Matt Stonie

    6 måneder siden

    Baby Stonie got BEAT!

    • Galaxy Skull

      Galaxy Skull

      15 timer siden

      E

    • Galaxy Skull

      Galaxy Skull

      15 timer siden

      E

    • Galaxy Skull

      Galaxy Skull

      15 timer siden

      D

    • Galaxy Skull

      Galaxy Skull

      15 timer siden

      D

    • Galaxy Skull

      Galaxy Skull

      15 timer siden

      D

  2. Karate Chap

    Karate Chap

    9 timer siden

    I feel bad for 18 year old Matt. He got totally roasted for doing his best. Poor guy.

  3. im fat

    im fat

    9 timer siden

    This man is just fighting himself at this point

  4. That’s right1111

    That’s right1111

    16 timer siden

    Black olives and mushrooms ??

  5. firepaint33

    firepaint33

    19 timer siden

    FYI pop that pizza in its box closed into a 220 over for 5-8 mins and it will come back to life hot and delicious, I do it will all my delivery/pickup pizzas, never fails. No reason to ever eat room temp pizza...

  6. Joe Danly

    Joe Danly

    Dag siden

    The plain corn joly spill because height morally store athwart a melodic spinach. venomous, woebegone peanut

  7. HOOGEDI BOOGEDI

    HOOGEDI BOOGEDI

    Dag siden

    jesus

  8. fawaz kalathingal

    fawaz kalathingal

    Dag siden

    How is he still thin

  9. Brett Chung

    Brett Chung

    Dag siden

    That shirt though "i busted w/ my family... ._. idk seems kinda sus to me

  10. Fadespace

    Fadespace

    Dag siden

    I couldn't even finish my one slice in the first five minutes

  11. Omar Karaga

    Omar Karaga

    Dag siden

    Do you even enjoy food or just digest it? XD

  12. Moises Pedro Corona

    Moises Pedro Corona

    2 dager siden

    What happened to that video you first one

  13. Bigchunges Gaming

    Bigchunges Gaming

    2 dager siden

    Most of it came it your mouth lol

  14. السلطان عبدونيستا

    السلطان عبدونيستا

    2 dager siden

    مين جاي بعد ماسحس حطم رقمة القياسي

  15. Angelic Asysnila

    Angelic Asysnila

    2 dager siden

    Matt just send me 1/100th of the food you eat, I'll be content with my life 🤤 lol

  16. Caliberツ

    Caliberツ

    3 dager siden

    If I eat one of those slices I’d die

  17. Evan Bice

    Evan Bice

    3 dager siden

    I know what honey is because mrbeast talks about honey almost every video he does

  18. Aaron Daniel L. Isles

    Aaron Daniel L. Isles

    3 dager siden

    8:21 The box is clean.....

  19. Barndog Schwartz

    Barndog Schwartz

    3 dager siden

    You should try felipe's pizza it's like 10 lbs

  20. Lovely Toxicity

    Lovely Toxicity

    4 dager siden

    I just love that the hair is always long

  21. Ashley Porter

    Ashley Porter

    4 dager siden

    They went belly up giving away all that pizza!!! Would love to see that 10 year old vid!!!?

  22. model1623

    model1623

    4 dager siden

    F

  23. Flick YT

    Flick YT

    4 dager siden

    U just make me hungry

  24. mohammad siddiqui

    mohammad siddiqui

    5 dager siden

    I finished 20 inch of pizza slice in like 20 or 25 min. he finished the whole pizza in 5 min and 54 seconds.

  25. Ritesh Hiremath

    Ritesh Hiremath

    6 dager siden

    my teeth are paining watching this!!

  26. Flavius 123k

    Flavius 123k

    6 dager siden

    Deareea e pe masura

  27. deso

    deso

    6 dager siden

    10 years of training for 2 minutes of improvement

  28. Dangin Jawid

    Dangin Jawid

    6 dager siden

    jawline on fleak

  29. MG Nate

    MG Nate

    6 dager siden

    6:59 big brain moment 🧠

  30. bazonkadonk

    bazonkadonk

    8 dager siden

    yes coments on school computer

  31. Pe Pe Le Pew

    Pe Pe Le Pew

    9 dager siden

    no u just destroyed . that branch of pizza resturant

  32. Ilker Can

    Ilker Can

    10 dager siden

    Pizzas didnt get cold??

    • Ilker Can

      Ilker Can

      6 dager siden

      @idk oven can make ıt hotter, not fresher. And ı think ıf any food got cold, ıts never gonna be delicious again 🤷‍♂️

    • idk

      idk

      6 dager siden

      Do u really think a 18 minute pizza sitting out gonna get cold fresh out of the oven?

  33. GomirofWRA

    GomirofWRA

    10 dager siden

    You realize you're gonna have to do that challenge in 2030 as well, right?

  34. TheInvisibleOne

    TheInvisibleOne

    11 dager siden

    I can’t wait for the revisit in 2030!!!!!!

  35. A1043kevisier Miario

    A1043kevisier Miario

    11 dager siden

    Matt stonie grandma must be the happiest person in the world 🎉

  36. Adam Bf

    Adam Bf

    11 dager siden

    The only one who can beat me is ME. -Stonie Aomine

  37. Fikunmi Ajayi

    Fikunmi Ajayi

    11 dager siden

    Holy FCK This guy literally abuses food

  38. Kane Parker

    Kane Parker

    12 dager siden

    OOH YEAH CONGRATULATIONS MY BROTHER 👊 KEEP DOING YOUR THANG 👍

  39. Chris Cabanayan

    Chris Cabanayan

    12 dager siden

    It’s a great vid but why do they have to add the little triangle tables on the pizza

  40. Mahmoud Naamneh

    Mahmoud Naamneh

    12 dager siden

    Matt"It's barely 20, but It's 20"Stonie

  41. sebastian homister

    sebastian homister

    12 dager siden

    He just crammed 6lbs of pizza in 5 mins then plugged merch, somebody pay this guy

  42. HAMZA

    HAMZA

    13 dager siden

    burada tek turk benım heralde :(

  43. Ross Koumantarakis

    Ross Koumantarakis

    13 dager siden

    How is this dude not 500 pounds? 10 years competitive eating, still tiny How?

  44. َ

    َ

    13 dager siden

    اول عربي😂🤭

  45. FX 1k

    FX 1k

    13 dager siden

    Disrespectful to food. That's not what food was created for to stuff in your mouth like a demented swine for clout.

    • idk

      idk

      6 dager siden

      Do u even know about he’s contest he goes to he doesn’t do it for clout

  46. Loris Garavaglia

    Loris Garavaglia

    14 dager siden

    Im italian...

  47. Lexi Brunzel

    Lexi Brunzel

    14 dager siden

    Bruh wtf half the pizza in 1:30min!

  48. 扛200斤麦子走10里山路撒胡椒面

    扛200斤麦子走10里山路撒胡椒面

    14 dager siden

    fake eating, not interested

    • 扛200斤麦子走10里山路撒胡椒面

      扛200斤麦子走10里山路撒胡椒面

      6 dager siden

      @idk omit during fast forward

    • idk

      idk

      6 dager siden

      How?

  49. Nabeel Nou

    Nabeel Nou

    14 dager siden

    What does he eat in real life 🤔🤣

  50. Skyler Foster

    Skyler Foster

    14 dager siden

    I won’t say I’d be able to eat that pizza that fast, but I could under an hour...

  51. Sandro Costa

    Sandro Costa

    14 dager siden

    Why is it so satisfying to eat and watch other people eat?

  52. RoMaN

    RoMaN

    14 dager siden

    You made this video on my birthday! 😊

  53. Comfy Red Panda

    Comfy Red Panda

    14 dager siden

    Y don't u get fat?

    • idk

      idk

      6 dager siden

      R u fat?

  54. SHANNON SA

    SHANNON SA

    14 dager siden

    Needs mayo or ranch dressing as a dip

  55. SHANNON SA

    SHANNON SA

    14 dager siden

    What are those white plastic things in the middle?

    • SHANNON SA

      SHANNON SA

      6 dager siden

      @idk Thanks. I'm going to import those to South Africa...make millions

    • idk

      idk

      6 dager siden

      It’s to keep the pizza in place

  56. maxmusclem

    maxmusclem

    15 dager siden

    Absolutely destroyed your record.

  57. Nadole Leton

    Nadole Leton

    15 dager siden

    Mat u are the beat

  58. Fakhar Abbas

    Fakhar Abbas

    15 dager siden

    He got 100 bellys

  59. Gaven Carroll

    Gaven Carroll

    15 dager siden

    The tightfisted reading anteriorly brake because crayfish longitudinally spell via a beautiful way. sudden, alike goldfish

  60. natalie cute

    natalie cute

    15 dager siden

    I hate you But i love you

  61. Dee Jay

    Dee Jay

    16 dager siden

    Bruh that’s almost 7 minutes of talking. Just eat.

  62. RGx PRIMETIME

    RGx PRIMETIME

    16 dager siden

    The plausible napkin unintentionally taste because july oppositely pick save a creepy amount. disturbed, hungry surfboard

  63. james montemayor

    james montemayor

    16 dager siden

    You barely chewed the pizza! How do you digest all that?

  64. Rene Granit

    Rene Granit

    17 dager siden

    But for real what do they do after they finished are they puking it all back up?`because i dont think this amount of unchewed food is healthy and must kinda hurt the stomage when digesting

  65. David Costa

    David Costa

    17 dager siden

    I can’t even eat normally without being able to swallow, wtf is this

  66. ĐI4BLØ

    ĐI4BLØ

    17 dager siden

    Did you know this guy dont eat 3 days after doing a challenge

  67. Sultan Troy

    Sultan Troy

    17 dager siden

    This dude doesn't eat, he stuffs it in his mouth and it drains 😹

  68. ProFiT

    ProFiT

    17 dager siden

    This what my budy does while he saw me coming towards him to have a single bite.

  69. Sean Mahoney

    Sean Mahoney

    18 dager siden

    You look like ur in Vegas

  70. Fredis Fuentes

    Fredis Fuentes

    18 dager siden

    Nobody: Matt Stonie: Matt Stonie who?

  71. Meltz

    Meltz

    18 dager siden

    He’s destroyed all the other competition, now he’s gotta start beating his own times

  72. Mystery Man

    Mystery Man

    18 dager siden

    No wonder they ars out of business that's some easy challenge everyone must if been getting free pizza.

  73. NeniRis#46 N_Rismayan

    NeniRis#46 N_Rismayan

    18 dager siden

    B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G -L-o-V-e-S-e-X-----۞------------ 18cams.xyz 》》 𝙊𝙣𝙡𝙮 𝘼𝙙𝙪𝙡𝙩 《《 !❤️ 在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味食物煮的時候 1616759427

  74. JAYtheMaker

    JAYtheMaker

    18 dager siden

    This was probably too easy for Matt. Now do the Burritozilla.

    • idk

      idk

      6 dager siden

      Beat 2mins?

  75. Aquaberry Backfist

    Aquaberry Backfist

    18 dager siden

    thats not how a scale works

  76. Enchanted Apples

    Enchanted Apples

    18 dager siden

    Mmmm that pizza looks good

  77. Drippy AK

    Drippy AK

    18 dager siden

    he makes food look gross

  78. chloe woolpert

    chloe woolpert

    18 dager siden

    "I can't even tell, it looks like one pizza," yeah if you at chucky cheese😂

  79. Mckayla Van Gundy

    Mckayla Van Gundy

    18 dager siden

    Who else is watching this video in 2030!!

  80. gaming club

    gaming club

    18 dager siden

    How do you even have a jaw line bro

  81. Pheng Lee

    Pheng Lee

    18 dager siden

    Watching you eat that first slice already made me full. Lol.

  82. احمد هاشم

    احمد هاشم

    18 dager siden

    Jffg

  83. christopher ramil

    christopher ramil

    19 dager siden

    💋Best adult contact site💘👇 Click Here 》》 18cams.xyz 《《 Leurs états de santé respectifs les empêchent de s'approcher trop près l'un de l'autre. 在整個人類歷史上,強者, 富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市~sae和鄉村中的弱者,無力防守和貧窮成員。 然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其𝔻𝕅𝔸融入不斷發展的人類社會。 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。 他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木)來調味食物煮的時候

  84. •Axella Roseanne•

    •Axella Roseanne•

    19 dager siden

    HOW

  85. Ahad Playz

    Ahad Playz

    19 dager siden

    My mouth🌊🌊🌊🌊🌊

  86. Gaby Alex

    Gaby Alex

    19 dager siden

    You was really fast dude 😮

  87. I Have Extended Dankness King

    I Have Extended Dankness King

    19 dager siden

    "all these weights will be with the box" -matt stonie 2020 why didnt he eat the box too 😔

  88. spend time making lego dinosaurs

    spend time making lego dinosaurs

    19 dager siden

    7:28 Wish I could eat pizza like that

  89. Nicole Lawson

    Nicole Lawson

    19 dager siden

    that Lil kid looked like him.....

  90. Lazar FBI OPEN UP

    Lazar FBI OPEN UP

    19 dager siden

    Bruh, i am 13 and i defeated it

  91. Ruoyan Li

    Ruoyan Li

    19 dager siden

    don't understand how he eats so much and not gain weight. I gain weight for drinking water lmao

    • chobby ninja gaming

      chobby ninja gaming

      19 dager siden

      Maybe he exercises a lot?

  92. Kaustubh Venurkar

    Kaustubh Venurkar

    19 dager siden

    My worst nightmare : Matt Stonie is a cannibal

  93. jax womack

    jax womack

    19 dager siden

    U started youtube when i was born bro

    • MT々GAMING

      MT々GAMING

      19 dager siden

      Are you 8 years old

  94. God

    God

    19 dager siden

    HOW IS HE NOT BIG CHUNGUS

  95. TP

    TP

    19 dager siden

    How does those (not THE i suppose) toilets trips after that much food feel?! Seriously. Man vs Toilet video up next!

  96. GodEyes

    GodEyes

    20 dager siden

    I still can't believe you are going to be 29-30 this year, thats crazy dude.

  97. Plainrocky123

    Plainrocky123

    20 dager siden

    eating pizza while watching this

  98. layloma azimi

    layloma azimi

    20 dager siden

    Hello ansam star Matt stonie 5 minutes and 54 seconds WOW nk you are the beautiful best incredible timing kille the challenge yes indeed love peace layloma from Las Vegas biggest fan of you good people always in my heart 💚 so I let you go I know you don't have time to read this but you are amazing nk wawa meak me laugh happy in be positive love the moment that you are eating is important to you to all of us this is not easy love you beautiful star nk matt stonie stay safe and happy please peace love out layloma. Right now stay happy our LIVES matt 🤣 ers if you know what I meant 💚✌🍕🍕🍕🍕🍕🍕😯😋🙏🙌👌🤙😎🙌💛💖💝💞😯🌾⛲🐞😯🤣😉😘🌾

  99. notoli

    notoli

    20 dager siden

    Eewww

  100. agung andy

    agung andy

    20 dager siden

    I want one.........

Neste